Ради вашего удобства наш сайт использует cookies! Узнать больше! Мы используем cookies

Kartel's Rimworld Scenario Pack #6 - Cannibal tribe/Племя каннибалов

After you learned the technology of stone processing, you left your native tribe. After long wanderings instincts brought here your tired group ... Now you must create a new tribe in which people like you will live. Your faction will be a New Tribe. Start with 4 people. Your people will be at most 50 years old. Player starting characters have a 100% chance to start with trait: Cannibal Player starting characters have a 40% chance to start with trait: Nudist Player starting characters have a 70% chance to start with trait: Bloodlust Player starting characters have a 55% chance to start with trait: Psychopath Player starting characters have a 43% chance to start with trait: Prosthophobe Player starting characters have a 57% chance to start with trait: Psychically sensitive Player starting characters have a 30% chance to start with trait: Ugly Player starting characters have a 95% chance to have their rest set between 20% and 75%. Start with research: Stonecutting The stat "melee damage" will be universally multiplied by 110%. The stat "melee hit chance" will be universally multiplied by 106%. The stat "melee dodge chance" will be universally multiplied by 105%. The stat "immunity gain speed" will be universally multiplied by 107%. The stat "move speed" will be universally multiplied by 115%. The stat "shooting accuracy" will be universally multiplied by 105%. The stat "aiming time" will be universally multiplied by 120%. The stat "global work speed" will be universally multiplied by 92%. The stat "medical tend speed" will be universally multiplied by 108%. The stat "medical tend quality" will be universally multiplied by 95%. The stat "eating speed" will be universally multiplied by 110%. The stat "social chat impact" will be universally multiplied by 85%. The stat "tame animal chance" will be universally multiplied by 106%. The stat "plant work speed" will be universally multiplied by 90%. The stat "plant harvest yield" will be universally multiplied by 85%. Start with: -Human meat x250 -Silver x450 -Random pet x2 -Wood x300 -Steel x130 -Component x10 -Kibble x50 -Herbal medicine x27 -Limestone club -Granite shiv -Short bow -Pila Map is scattered with: -Ship chunk x4 -----RUS----- После того, как вы научились технологии обработки камня, вы оставили свое родное племя. После долгих скитаний инстинкты привели сюда вашу усталую группу... Теперь вы должны создать новое племя, в котором будут жить такие люди, как вы. Ваша фракция станет новым племенем. Начните с 4 человек. Вашим людям будет максимум 50 лет. Стартовые персонажи игроков имеют 100% шанс начать с признака: Каннибал Стартовые персонажи игрока имеют 40% шанс начать с черты: Нудист Начальные персонажи игроков имеют 70% шанс начать с черты: Кровожадный Начальные персонажи игроков имеют 55% шанс начать с признака: Психопат Начальные персонажи игроков имеют 43% шанс начать с признака: Протезофоб Начальные персонажи игроков имеют 57% шанс начать с признака: Психически чувствительный Начальные персонажи игроков имеют 30% шанс начать с признака: Уродливый Стартовые персонажи игроков имеют 95% шанс установить свой отдых от 20% до 75%. Начните с исследованием: каменная обработка Стат «урон в ближнем бою» будет повсеместно увеличен на 110%. Стат «шанс попадания в ближнем бою» будет повсеместно умножен на 106%. Стат «шанс уклонения в ближнем бою» будет повсеместно умножен на 105%. Стат «скорость иммунитизации» будет повсеместно умножаться на 107%. Стат «скорость движения» будет повсеместно умножен на 115%. Стат «точность стрельбы» будет повсеместно умножаться на 105%. Стат «время прицеливания» будет повсеместно умножаться на 120%. Стат «общая скорость работы» будет повсеместно умножен на 92%. Стат «скорость лечения» будет повсеместно увеличен на 108%. Стат «качество лечения» будет повсеместно умножен на 95%. Стат «скорость еды» будет повсеместно умножаться на 110%. Стат «социологическое влияние» будет повсеместно умножаться на 85%. Стат «шанс приручить животных» будет повсеместно умножен на 106%. Стат «скорость работы с растениями» будет повсеместно умножаться на 90%. Стат «количество плодов при сборе» будет повсеместно умножен на 85%. Начните с: -Человечное мясо x250 -Серебро x450 -Случайный питомец x2 -Древесина x300 -Сталь x130 -Компонент x10 -Комбикорм x50 -Травяная медицина x27 -Дубина из известняка -Заточка из гранита -Короткий лук -Пилум По карте будет разбросано: -Обломок корабля x4